23 Eylül 2011 Cuma

Sevinc

Maci 90 dakika ozetleri 3 defa izledim. Hemen hemen blog gazete zart basin zurt basin butun yazilari okudum. Uzun zamandir bunlari yapmiyordum. Inanilmaz sevindim bu galibiyete inanilmaz. Macin son 10 dakikasinda "ulan Aerelio, iso, ekrem, rustu ve holosko ayni anda sahada bu maci nereye kazaniyon kalkayim bari izlemeyeyim dedim de Allah'tan gonlum el vermedi. Gercekten cokda zor olsa biraz mucizevi gozuksede oyunumuz her ne kadar kotu olsa da boyle cirkef bir taraftarin got oldugunu gormeyeli cok uzun zaman olmustu. Gercekten cok sevincliyim.




‎10 kisi kaldiktan sonra eger ismail ekrem holosko mehmet aurelionun hepsi birden ayni anda sahada ise ve son 5 dakikayi 1-0 geriden gelip kazanayorsaniz ustelik bu gollerin asistlerini Ismail yapip birisini de Holosko atiyorsa gercekten buyuk takimsinizdir Besiktas ulan!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder